Reitan Convenience Norway har nylig åpnet sitt første ubemannede butikkonsept som en utvidelse av merkevaren Northland på Oslo Lufthavn Gardermoen. Gjennom et innovativt vendingkonsept drevet av AI-basert Smart Cabinet-teknologi kan reisende nå få tak i ferske bakervarer, baguetter, økologisk kaffe og mer - døgnet rundt.
Som samarbeidspartner har Kaffeknappen Norge AS bidratt med sin ekspertise innen kaffemaskiner og innovative vendingkonsepter. Konseptet, som er det første av sitt slag på det norske markedet, er utviklet i samarbeid med Kaffeknappen Norge AS, Nordic AI Solutions AB (NAIS) og NoPayN AS.
Den ubemannede butikken ved Gate B på innlandsterminalen bruker avansert teknologi for å gi kundene en smidig handleopplevelse:
Siden åpningen 7. februar har konseptet levert langt over forventningene, ifølge AnnaMaria Carnemark, administrerende direktør i Reitan Convenience Norway:
Som en ledende Convenience-aktør er vi alltid ute etter nye måter å møte kundenes behov på farten. Det nye vendingkonseptet er en stor forretningsmulighet, som kan bli en viktig del av vår butikkportefølje i tiden fremover.
I motsetning til tradisjonelle automater, tilbyr denne løsningen et bredt utvalg av ferske varer, inkludert økologisk kvalitetskaffe. Butikken fylles kontinuerlig med ferske varer av kjøpmann Iman Aslany og teamet bak den nyoppussede Northland-caféen. Nysmurte baguetter, rundstykker og wraps er foreløpig de mest populære produktene, men også fruktbegre, salater og kaffe selger godt.
Kaffeknappen ser store muligheter for å integrere sine profesjonelle kaffeløsninger i lignende konsepter fremover. Reitan Convenience Norway vurderer å åpne lignende ubemannede butikker under flere av sine merkevarer, for eksempel på sentralstasjoner, sykehus, flyplasser og andre knutepunkter.
Denne innovative satsingen viser hvordan Kaffeknappens kaffeløsninger for bedrifter kan integreres i fremtidens detaljhandel på en vellykket måte.
Artikkelen er basert på en pressemelding fra Reitan Convenience.
Reitan Convenience Norway har nylig åpnet sitt første ubemannede butikkonsept som en utvidelse av merkevaren Northland på Oslo Lufthavn Gardermoen. Gjennom et innovativt vendingkonsept drevet av AI-basert Smart Cabinet-teknologi kan reisende nå få tak i ferske bakervarer, baguetter, økologisk kaffe og mer - døgnet rundt.
Som samarbeidspartner har Kaffeknappen Norge AS bidratt med sin ekspertise innen kaffemaskiner og innovative vendingkonsepter. Konseptet, som er det første av sitt slag på det norske markedet, er utviklet i samarbeid med Kaffeknappen Norge AS, Nordic AI Solutions AB (NAIS) og NoPayN AS.
Den ubemannede butikken ved Gate B på innlandsterminalen bruker avansert teknologi for å gi kundene en smidig handleopplevelse:
Siden åpningen 7. februar har konseptet levert langt over forventningene, ifølge AnnaMaria Carnemark, administrerende direktør i Reitan Convenience Norway:
Som en ledende Convenience-aktør er vi alltid ute etter nye måter å møte kundenes behov på farten. Det nye vendingkonseptet er en stor forretningsmulighet, som kan bli en viktig del av vår butikkportefølje i tiden fremover.
I motsetning til tradisjonelle automater, tilbyr denne løsningen et bredt utvalg av ferske varer, inkludert økologisk kvalitetskaffe. Butikken fylles kontinuerlig med ferske varer av kjøpmann Iman Aslany og teamet bak den nyoppussede Northland-caféen. Nysmurte baguetter, rundstykker og wraps er foreløpig de mest populære produktene, men også fruktbegre, salater og kaffe selger godt.
Kaffeknappen ser store muligheter for å integrere sine profesjonelle kaffeløsninger i lignende konsepter fremover. Reitan Convenience Norway vurderer å åpne lignende ubemannede butikker under flere av sine merkevarer, for eksempel på sentralstasjoner, sykehus, flyplasser og andre knutepunkter.
Denne innovative satsingen viser hvordan Kaffeknappens kaffeløsninger for bedrifter kan integreres i fremtidens detaljhandel på en vellykket måte.
Artikkelen er basert på en pressemelding fra Reitan Convenience.