Vi vet det kan være barrierer ved bytting av leverandør; «leverandøren vi bruker i dag er OK, så orker ikke gjøre endringer nå». Kaffeknappen ønsker å senke den barrieren med å få ny kaffeløsning til kontoret.
▶ Se video
Det første vi vil gjøre er å komme til dere for å montere maskiner og levere produkter slik at dere kan komme i gang med bruken.
Utstyret monteres etter kundens forventninger
Smaksjustering av ulike produkter
Nøye opplæring av maskin og renseprosess
Levering av produkter – kaffe, espresso, rensetabletter, sjokolade og melk
Etter maskinene er vært i bruk et par uker kommer vi tilbake for å gjøre etterjusteringer slik at dere blir helt fornøyd med løsningen.
Gjør nødvendige justeringer
Gjennomfører detaljert gjennomgang av renseprosesser
Produktspesialisten hilser på kontaktpersonfor varebestillinger
Gå igjennom KK sortiment (sjokolade sticks, sukker sticks, kopper osv.)
Neste steg blir å sette i gang den ordinære service rutinen som vi vil utføre etter valgt serviceavtale. Det vil si at vi leverer varer og passer på at alt er slik det skal være.
Smaks- og serviceansvarlig kommer på besøk
Leverer varer
Vasker maskinen utvendig/innvendig
Gjennomfører renseprosess og gjør nødvendige smaksjusteringer
For å vite mer om hvordan Kaffeknappen kan levere den beste opplevelsen, tar vi kontakt for å snakke om ulike punkter.
Fakturaflyten
Produktene dere har testet
Opplevelsen
Hvordan bestillingsprosessenfungerer for kunden
Avtalevilkår
Endelig kan vi markere at kunden er godt innrullert i Kaffeknappen-familien, og da blir det bløtkake!
Markering på at kunden er nå godt innrullert, og er klar for å gå over til vanlig servicerutine
Møte skal avdekke om kunden har «fått det Kaffeknappen har lovet»
Vi mener at flytsonen er å finne ved en god kopp kaffe. Det er det vi leverer hver eneste dag til våre kunder.
Vi kommer gjerne til ditt event og serverer dine ansatte en utsøkt kaffe opplevelse.
Den gode duften rundt kaffebaren vil tiltrekke alle de som setter pris på kvalitetskaffe.