Som en representant fra Kaffeknappen, hadde jeg gleden av å delta på et engasjerende seminar om Grønn Markedsføring. Her er noen innsikter jeg ønsker å dele med dere:
Troverdigheten er lav blant forbrukerne. Det er en utfordring og ingen holdbar situasjon. Samtidig har det aldri førvært så mange som er opptatt av å ta gode klima og miljøvalg. Men det er mange som synes det er vanskelig å ta de beste valgene. Vi må bygge tillit å dokumentere våre bærekraftige påstander i langt større grad. Svanemerket har en veldig høy tillit.
EU forbereder strengere regler for grønnvasking oggrønn markedsføring, som vil hjelpe oss mot et mer pålitelig marked. Svanemerket ga oss innsikt i hva som kommer og hvordan vi kan tilpasse oss disse endringene og hvordan de lager rammer for hvordan vi kan produsere og kommunisere.
Gratulerer til Uno-X Mobility med en velfortjent pris! Dere viser at det er mulig å lykkes i bærekrafts arbeidet. De kan vise til mindre vannforbruk og de fanger opp farlige kjemikaler og resirkulering. Vi fikk konkret se eksempler på miljøkommunikasjon i praksis. Dette er verdifullt for oss så vi kan jobbe videre med bærekraftige verdier og tiltak i vår bedrift.
Vi i Kaffeknappen vil ta med oss disse lærdommene for å videreutvikle våre bærekraftige verdier og tiltak. Følg godt med i 2023!
Les mer om Kaffeknappens svanemerkede miljøpakke.
Som en representant fra Kaffeknappen, hadde jeg gleden av å delta på et engasjerende seminar om Grønn Markedsføring. Her er noen innsikter jeg ønsker å dele med dere:
Troverdigheten er lav blant forbrukerne. Det er en utfordring og ingen holdbar situasjon. Samtidig har det aldri førvært så mange som er opptatt av å ta gode klima og miljøvalg. Men det er mange som synes det er vanskelig å ta de beste valgene. Vi må bygge tillit å dokumentere våre bærekraftige påstander i langt større grad. Svanemerket har en veldig høy tillit.
EU forbereder strengere regler for grønnvasking oggrønn markedsføring, som vil hjelpe oss mot et mer pålitelig marked. Svanemerket ga oss innsikt i hva som kommer og hvordan vi kan tilpasse oss disse endringene og hvordan de lager rammer for hvordan vi kan produsere og kommunisere.
Gratulerer til Uno-X Mobility med en velfortjent pris! Dere viser at det er mulig å lykkes i bærekrafts arbeidet. De kan vise til mindre vannforbruk og de fanger opp farlige kjemikaler og resirkulering. Vi fikk konkret se eksempler på miljøkommunikasjon i praksis. Dette er verdifullt for oss så vi kan jobbe videre med bærekraftige verdier og tiltak i vår bedrift.
Vi i Kaffeknappen vil ta med oss disse lærdommene for å videreutvikle våre bærekraftige verdier og tiltak. Følg godt med i 2023!
Les mer om Kaffeknappens svanemerkede miljøpakke.
Som en representant fra Kaffeknappen, hadde jeg gleden av å delta på et engasjerende seminar om Grønn Markedsføring. Her er noen innsikter jeg ønsker å dele med dere:
Troverdigheten er lav blant forbrukerne. Det er en utfordring og ingen holdbar situasjon. Samtidig har det aldri førvært så mange som er opptatt av å ta gode klima og miljøvalg. Men det er mange som synes det er vanskelig å ta de beste valgene. Vi må bygge tillit å dokumentere våre bærekraftige påstander i langt større grad. Svanemerket har en veldig høy tillit.
EU forbereder strengere regler for grønnvasking oggrønn markedsføring, som vil hjelpe oss mot et mer pålitelig marked. Svanemerket ga oss innsikt i hva som kommer og hvordan vi kan tilpasse oss disse endringene og hvordan de lager rammer for hvordan vi kan produsere og kommunisere.
Gratulerer til Uno-X Mobility med en velfortjent pris! Dere viser at det er mulig å lykkes i bærekrafts arbeidet. De kan vise til mindre vannforbruk og de fanger opp farlige kjemikaler og resirkulering. Vi fikk konkret se eksempler på miljøkommunikasjon i praksis. Dette er verdifullt for oss så vi kan jobbe videre med bærekraftige verdier og tiltak i vår bedrift.
Vi i Kaffeknappen vil ta med oss disse lærdommene for å videreutvikle våre bærekraftige verdier og tiltak. Følg godt med i 2023!
Les mer om Kaffeknappens svanemerkede miljøpakke.